loading...
lope
*-* بازدید : 71 یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 نظرات (0)

توضیح پیرامون فنی و مهندسی

جدیدترین نسخه تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع را از سایت ما دانلود نمائید.

با راه اندازی این وبسایت شما خواهید توانست به مقاله تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع دسترسی پیدا کنید.

برای دریافت تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع با کیفیت علمی بالا کلیک کنید.

با پرداخت هزینه به صورت اینترنتی تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع را دریافت نمایید.

نحوه استفاده از تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع چگونه است؟

مختصر تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع

Click to download Word file تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع

این فایل تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع را از سایت ما بخواهید.

How will I get more information when I buy تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع from this website?

به درخواست شما دانشجویان عزیز تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع را با نسخه قابل ویرایش در سایت قرار دادیم.

Download the تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع file from the secure site of this site.

First, pay online, and then receive تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع.

دانلود فایل تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع از سرور های ایران فقط در سایت ماست.

لینک دانلود تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع

فروش فایل های تخصصی پیرامون تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع در این سایت امکان پذیر است.

Receiving تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع from our site will succeed.

با خرید هر مقاله پیرامون تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع یک امتیاز در جشنواره تخفیفی ما دریافت نمایید.

همه مقالات پیرامون تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع به فروش می رسند.

با پرداخت اینترنتی می توانید به راحتی مقالات و پایان نامه های راجع به تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع را تهیه نمایید.

راه های دریافت تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع را بگویید.

در سایت ما می توانید مقالات و پروژه هایی پیرامون موضوع تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع جستجو کنید.

دانلود تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع برای موبایل با لینک مستقیم.

درباره فایل تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع میخواهید اطلاعات بدست آورید.

تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع تحقیق ( مقاله ) با عنوان الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع در فرمت ورد ، 16 صفحه قابل ویرایش   در این تحقیق یک مدل برنامه ریزی دو سطحی برای سیستم تولید و توزیع مورد بررسی قرار گرفته است. سطح اول این مدل، فرایند توزیع را کنترل می کند و با استفاده از یک مساله مسیریابی وسایل نقلیه با چند انبار فرمول بندی می شود. سطح دوم نیز هزینه های حمل و نقل تولید کننده را کنترل می کند و با استفاده از یک مساله ی حمل و نقل فرمول بندی می شود. برای حل این مدل، یک الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته ارائه شده است. به منظور بهبود الگوریتم کلونی مورچه یک عملگر جهش و یک رویکرد جستجوی محلی به این الگوریتم افزوده شده است. در ادامه برای پایدارکردن این الگوریتم از تنظیم  پارامتر به روش تاگوچی استفاده شده است و پس از اطمینان از عملکرد صحیح آن، با الگویتم ارائه شده در ادبیات مقایسه شده است. نتایج نشان می دهند که برای حل مدل برنامه ریزی دو سطحی سیستم تولید و توزیع در اندازه ی بزرگ، الگوریتم کلونی مورچه بهبود یافته در مقایسه با الگوریتم ارائه شده در ادبی ...

دانلود با لینک مستقیم


مقاله درباره درخت اهداف غیر تحقیقاتی کمیته های 8 گانه

تحقیق درباره آریائیان

تحقیق درباره اثرات كتابخواني

تحقیق درباره اردستان

تحقیق با موضوع انتشار و حسابداری اوراق مشارکت

تحقیق درباره ارائه الگوي قابل عرضه اي از نماز به دنيا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4391
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 280
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 467
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 593
  • بازدید ماه : 593
  • بازدید سال : 18,227
  • بازدید کلی : 440,986